Надрукувати
Скачать шаблоны для cms Joomla 3 бесплатно.
Зелёные шаблоны джумла.

25.12 1Звіт студентів 64-2І групи про проходження дослідницької практики

Один з відомих філософів зазначив: «Теорія без практики – це рюкзак з підручниками з плавання за спиною у людини, яка тоне». У цьому ми мали змогу пересвідчитись під час проходження дослідницької практики «Управління ВНЗ, навчально-наукова на робочому місці викладача» у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка з 29 жовтня по 7 грудня 2018 року.

Мета даної практики полягає у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів, закріпленні й систематизації професійних знань, набутті практичних умінь планування, організації та здійснення навчальної та виховної роботи у закладі вищої освіти.

Основними завданнями практики є ознайомлення з організаційною структурою та функціональним призначенням закладу вищої освіти; аналіз системи планування та організації навчальної, науково-дослідної, науково-методичної та виховної роботи у закладі освіти; характеристика посадових обов’язків викладачів та кураторів; проведення та здійснення аналізу навчальних занять та виховних заходів у закріпленій групі; формування вміння професійного й педагогічного спілкування зі студентською аудиторією. 25.12 3

На період практики всі студенти нашої групи були розподілені між методистами. Загалом на кафедрі історії, правознавства та методики навчання було створено усі умови для проходження практики. Відчувалася підтримка і взаєморозуміння як з боку викладачів, так і з боку студентів.

Під час дослідницької практики ми навчилися проводити заняття різних типів відповідно до специфіки фахового предмету, удосконалили навички роботи з науковою та методичною літературою на лекціях і практичних, навчились ефективно їх використовувати.

Не менш цікавим і корисним для нас, як майбутніх працівників закладів вищої освіти, було знайомство із діяльністю відділу наукової роботи і міжнародних зв’язків та навчального відділу. Звичайно, за роки навчання в університеті ми не раз зверталися до цих установ, але не знали особливостей їхнього функціонування.

Під час педагогічної практики ми розробили предметний виховний захід та кураторську годину. Досить масштабною, і, разом з тим, продуктивною була робота над організацією квесту «Історичними стежками України», в якому взяли участь студенти-історики І – V курсів. Цей захід мав незвичну і, разом з тим, досить цікаву форму.

Таким чином, практика в університеті допомогла нам усвідомити специфіку роботи зі студентським колективом. Дана практика – поле «трансформації» теоретичних знань, набутих на студентській лаві, у практичні. Часто у випускників педагогічного вузу зіткнення цих двох сторін буває болісним, але лише за таких умов молодий викладач може стати справжнім професіоналом.

Підготувала: випускниця 2018 року

Віталіна Пилипенко

Уникальная программа снижения веса от Фаберлик.
Новинки косметики фаберлик на faberllena.ru