Скачать шаблоны для cms Joomla 3 бесплатно.
Зелёные шаблоны джумла.

Педагогічна практика – це спосіб самовдосконалення, самовиховання і самоосвіти; можливість удосконалювати навички педагогічної майстерності, виховної роботи з учнями, розвивати свої комунікативні уміння, а також можливість набути нового досвіду.

Магістранти 61-У групи ННІ філології та історії проходили педагогічну практику на робочому місці вчителя з 22.02.2021 р. до 04.04.2021 р. у такихзакладах освіти:

– Амельченко О. В. – Миронівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради Сумської області;

– Висоцка Л. А. та Шевченко К. М. – Лукнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Коропської селищної ради Чернігівської області;

– Барбіна Ю. О. – Кровненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області;

– Волощук А. В. – Імшанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ямпільської районної ради Сумської області;

– Головко А. В. – Хотінська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області;

– Гулакова Г. В. – опорний заклад освіти Шалигинської селищної ради Шалигинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів;

– Карпенко К. А. – опорний заклад Верхньосироватська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області;

– Ковтун О. А. – Руднєвський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Путивльської міської ради;

– Морозова А. С. – Сопицький навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад "Дзвіночок" Есманської сільської ради Шосткинського району Сумської області;

– Сальник Я. В. – Славгородська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Краснопільської селищної ради Сумської області;

– Сачко Г. В. – комунальний заклад Березівської сільської ради "Березівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад "Веселка";

– Сидоренко Я. О. – Великовільмівська філія опорного закладу Садівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Сумського району Сумської області;

– Слюсаренко Я. О та Шлеін О. Є. – Рубіжанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Рубіжанської міської ради Луганської області;

– Тітарєва К. В. комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29;

– Фетищенко Д. М. – Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Глухівської міської ради Сумської області;

– Хоменко В. Г. – Конотопська гімназія Конотопської міської ради Сумської області;

– Цис Д. О. – Бориспільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Бориспільської міської ради Київської області;

– Чайка К. І. – КЗ СОР Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою;

– Шевченко І. В. – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №234 м. Києва з поглибленим вивченням економіки і права.

Під час проходження практики виникали різні педагогічні ситуаціїй взаємодії. До позитивних відносимо:

1) тісну співпрацю з педагогічним колективом школи, який з першого ж дня проходження практики був налаштований доброзичливо, педагоги постійно допомагали, давали поради, ділились своїми методичними посібниками й розробками, за якими готуються до уроків. Відтак у спілкуванні з педагогічним колективом і адміністрацією не було жодних непорозумінь.

2) Під час підготовки до уроків студенти консультувались і з учителями-предметниками і з методистом практики від ЗВО, тому проблем при підготовці планів-конспектів не виникало.

3) На уроках з учнями був конструктивний діалог майже з першого дня знайомства і до завершення практики. На уроках діти поводили себе виховано і не зривали їх, слухались і виконували всі поставлені студентами-практикантами завдання.

Звісно, під час проходження практики виникали і деякі труднощі:

1) неналежний рівень матеріально-технічного забезпечення сільських шкіл значно погіршував та уповільнював реалізацію завдань практики. Студентам-практикантам доводилось виходити з ситуації та готувати різні види наочності, брати власний ноутбук, щоб осучаснити уроки і подати цікавіше навчальну інформацію;

2) основним недоліком була ситуація з Covid-19, через що освітні заклади йшли на дистанційне навчання, яке звісно є менш ефективним у плані засвоєння освітньої інформації.

         Педагогічна практика залишила яскравий відбиток у житті здобувачів освіти 61-У групи. Під час роботи з дітьми вони навчилися:

   • знаходити спільну мову із учнями;

   • швидко й ефективно вирішувати конфлікти;

   • планувати та проводити уроки з усіх предметів (за завданнями практики) та виховні заходи;

   • працювати над зміцненням учнівського колективу.

У висновках варто зазначити, що:

1. Педагогічна практика дала змогу поглибити, закріпити знання з методики навчання шкільних предметів, здобуті в університеті та застосувати їх на практиці:

2. Виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи та форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів.

3. Дала змогу протягом шести тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки.

4. Працювати з наочністю у класі, добирати й виготовляти ефективний дидактичний матеріал для уроків.

 

Уникальная программа снижения веса от Фаберлик.
Новинки косметики фаберлик на faberllena.ru