Надрукувати
Скачать шаблоны для cms Joomla 3 бесплатно.
Зелёные шаблоны джумла.

Студенти 21-У групи проходять навчально-залікову практику на базі Глухівської ЗОШ № 6, зокрема: 5-В клас – Порохня Анна Сергіївна; 5-Г – Кравченко Ганна Володимирівна; 6-Б    Самохіна Світлана Андріївна; 6-В – Ворона Мар’яна Олександрівна. Методист з української мови, української літератури та зарубіжної літератури – Медвідь Н.С.

Протягом перших трьох тижнів перебування в школі враження лише позитивні. У перший день практики ми познайомились з учителями та завучем школи. Вони справили дуже позитивне враження, адже були привітними та радо зустрічали студентів-практикантів. Ми вже мали змогу отримувати консультації та корисні поради від учителів, спостерігали та аналізували роботу класних керівників та діяльність учнів під час уроків і в позаурочний час. Як говорить Анна Сергіївна, коли вона прийшла до свого класу, аби познайомитися з учнями, її переповнювали відразу почуття страху та зацікавленості. Але коли переступила поріг класу, то переживання розвіялись. Діти виявилися привітними та зраділи її появі, адже за словами класного керівника, діти дуже люблять, коли уроки у них проводять практиканти.

Під час спостереження за вчителем і учнями відкривається завіса таємниці шкільного життя. Позиція студентки на час змінюється на позицію вчителя. Як вважає Мар’яна Олександрівна, 6 тижнів практики замало для одержання повного комплекту знань, адже після цих днів виникає ще більше запитань.

Результатом кожного проведеного нами уроку був не тільки добрий настрій і задоволення, а й нові знання. Чесно кажучи, спочатку ми дуже побоювались проходити практику, не були впевнені в собі. Після декількох уроків зрозуміли, що ніколи не варто боятися. І завдяки практиці встигли зрозуміти, що працювати з учнями не так страшно, як це здавалося раніше. Найголовніше – зрозуміти кожного з дітей у класі, знайти спільну мову з ними, на що потрібен індивідуальний підхід до кожної дитини.

Важко сконструювати хід уроку і встигнути подати весь матеріал учням за новими підручниками і новою програмою. Потрібно не забувати враховувати індивідуальні особливості кожного учня.

На думку Світлани Андріївни, ця педагогічна практика дуже корисна, тому що сприяє формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей. Ефективності роботи в класі сприяло те, що Світлана Андріївна змогла знайти спільну мову з дітьми. І це є найбільшим її досягненням, яке встигла здобути на перших тижнях проходження практики.

Отже, ця практика залишає у нас лише позитивні емоції та враження.

Світлана Самохіна, студентка 21-У групи

 

Уникальная программа снижения веса от Фаберлик.
Новинки косметики фаберлик на faberllena.ru