Освітній процес в умовах карантину
- Деталі
-
Опубліковано: 25 квітня 2020
-
Перегляди: 6527
Складні життєві ситуації змушують пристосовуватися до нових умов буття. Дистанційне навчання – це виклик не лише для студентів, а й для викладачів. Хоча університет, як й інші освітні заклади, на карантині, лекції, практичні заняття, поточне й підсумкове оцінювання тривають. Формат дистанційного навчання передбачає виконання студентами тих самих видів роботи, що й традиційний освітній процес: написання курсових і кваліфікаційних робіт, статей, створення проєктів, самостійну роботу, онлайн-участь у конференціях тощо.
Навчання в умовах карантину стало певним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу. Викладачі постійно перебувають на зв’язку зі студентами, адміністрацією, опановують технології дистанційного навчання, використовують онлайн-платформи для підготовки до занять, пропонують студентам адаптовані до дистанційного виконання завдання, організовують та контролюють їх виконання, проводять консультування зі складних питань, ведуть облік успішності. Для онлайн-навчання наразі пристосовані соцмережі, традиційні освітні інтернет-платформи, факультетська корпоративна електронна пошта.
Отже, карантин через пандемію COVID-19 став часом упровадження інновацій та оволодіння новітніми освітніми технологіями, сприяв набуттю нових умінь і навичок.