Знов про призначення історичних джерел
- Деталі
-
Опубліковано: 22 серпня 2020
-
Перегляди: 461
Історія виступає засобом формування сукупності предметних і загальних компетенцій, в залежності від кількісних і якісних характеристик яких можна визначити рівень знаній учня. Особливу роль в цьому відіграє робота з історичними джерелами на уроках. Майбутні ж вчителі повинні володіти методикою використання історичних джерел в процесі навчання своїх учнів історії.
Наприкінці навчального року вийшов друком навчальний посібник «Методика використання джерел в навчанні історії України», підготовлений завідувачкою кафедри Абакумовою Вікторією Іванівною.
В основу посібника покладено матеріал кvpcу «Методика використання джерел в навчанні історії України», що вивчається магістрантами спеціальності 014 Середня освіта (Історія) у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Усі матеріали пройшли апробацію в ході навчального процесу.
Читач знайде у виданні аналіз місця джерел в історичній освіті, особливості їх адаптації до навчання історії в закладі загальної середньої освіти, огляд функцій джерел у процесі формування історичних знань у школярів. З’ясує особливості використання методів, форм, прийомів та різних видів робіт під час опанування учнями навчальних програм з історії за допомогою історичних джерел.
Навчальне видання містить теоретичний матеріал, тестові завдання та завдання практикумів до кожної теми. Додатки дидактично посилюють теоретичний і практичний матеріал посібника.
З виданням можна ознайомитися в бібліотеці університету.